خبرهای داغ:
مسئول پایگاه مقاومت بسیج کوثر بهار خبر داد

 برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) به همت  پایگاه کوثر بهار

همدان-مسئول پایگاه مقاومت بسیج کوثر بهار از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) به همت  پایگاه کوثر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۹۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار ضمن گرامیداشت هفته زن و مقام مادر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مقام مادر برنامه‌های فرهنگی و متنوع در سطح روستای حسین آباد عاشوری با حضور پرشور اهالی و بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در مسجد امام خمینی(ره) با همکاری هیئت محب الرقیه(س) و هیئت امناء مسجد امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین برگزار شد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار ادامه داد: برگزاری جشن حضرت زهرای مرضیه(س) در حسینیه صاحب الزمان(عج) با همکاری هیئت حضرت زینب(س) با حضور دانش آموزان مدرسه مقداد همراه مادران از دیگر برنامه‌ها بود که با محوریت نقش مادر در زندگی و تربیت اسلامی و فرزندآوری برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت این ایام، مهد قرآنی نورالثقلین اقدام به برگزاری مسابقات دلنوشته و نقاشی و جشن میلاد با حضور نوگلان قرآنی همراه والدینشان با محوریت سیره زندگی حضرت زهرا(س) در همسرداری و تربیت فرزندان برگزار کرد.

رضایی افزود: پخت سمنو همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)‌ با همکاری بانوان روستای حسین آباد و هیئت محب الرقیه(س) و تورزیع در بین اهالی از دیگر برنامه‌های پایگاه کوثر بود که با همکاری بسیجیان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات